Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 16:22   #40
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Tenker du mye over hvorvidt hun på tredemølla ved siden av deg har hår på leggene eller ikke? Jeg spør fordi jeg lurer. Jeg er ikke så nøye med å barbere leggene om vinteren (og egentlig bare marginalt flinkere om sommeren). Så jeg lurer litt på hvor mye andre egentlig reflekterer over dette.

Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har peiling på legghår på folk rundt meg, men jeg er litt sånn "er det så nøye da?". Og hvis alle andre er nøye så er det kanskje greit om jeg realitetsorienteres litt.

Nei jeg tenker ikke på det i det hele tatt og det er jo poenget mitt.
Jeg tror folk gir bæng og derfor er det virkelig ikke noe vits å ta seg bryet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat