Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 08:31   #65
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Blunk

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

*klipper og limer*




Så det blir vel ikke helt som Tine opplyser, da hadde de vel ikke vært så overrasket?

Nå sier ikke jeg at Biola er farlig, eller at jeg tror det. Jeg har ikke peiling.
Bare klipper og limer.

Man tolker forskjellig. Eller hører det man vil, alt ettersom.
Jeg tolker det som deg MR.

Jeg for min del har ikke peiling. Ga snuppa på 2 år litt biola nå i februar, fordi hun gikk på sin 3. antibiotikakur på kort tid. Har ingen dårlig samvittighet for det. Hun kommer aldri til å få det daglig eller hver måned uansett.

Og lil'c: I følge legene på sykehuset her var det ingenting vi kunne gi vår gutt for å regulere magen da han måtte gå på antibiotika i 1 år. Så helsepersonel, som alle andre, har forskjellig mening om ting.
I ditt tilfelle er det sikkert riktig å gi det du gjør, men syns det blir litt for bastant å si: Jeg fikk beskjed om det, ergo er alt annet tull!

Og så må jeg bare si at jeg blir litt forundret over reaksjonen din på at MR sier hun har lest at biola ikke skal gis til barn under 4 år. Jeg oppfattet ikke det som et angrep på deg liksom...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat