Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-22, 15:28   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Brainstorming] Alt det positive med et ERP-system

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Transparens er en god ting. Hvem er det du skal snakke med? Hva vil være deres fordel med det nye systemet? Får de bedre prosesstøtte? Hva skal de bidra med og hva får de igjen for det?

Sindrome, alle ansatte i konsernet. Derfor må det være ganske generelt, men gjerne hva som kan gjøre hverdagen bedre for enkeltpersoner og ikke nødvendigvis for bedriften. Jeg er klare over mange fordeler selv (ettersom jeg jobber med dette), men jeg ville ha litt andre innspill ettersom man gjerne snøer inn seg i sine egne tanker. Mange land får definitivt bedre prossesstøtte, de har ikke hatt noe system als.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat