Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 10:36   #36
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvorfor det?

Opptrer man med nytt nick så er det kanskje for å starte på nytt? Eller i hvertfall for å anonymisere seg litt. Man kan godt ha vært på tusen andre fora (forum?), som man også nevner, selv om man ønsker å anonymisere seg litt.
Om jeg og du hadde en skitten historie på nm, så ville helt klart historien fortsatt her om jeg kom hit som den jeg var der.

Vel, da bør man kanskje starte på nytt, fremfor å fortsette i samme leia? Jeg føler meg ikke komfortabel med dette, og da sier jeg fra om det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat