Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 10:39   #39
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.167
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvorfor det?

Tja. Fordi jeg er nysgjerrig, selvsagt. Men også fordi jeg føler det blir ubalanse hvis f.eks. jeg skulle fortelle deg at "vi har en historie sammen, men jeg vil ikke si hvem jeg er". Da sier jeg jo at jeg vet ting om deg, og du vet ingenting om meg, og vet heller ikke hva jeg vet om deg. Jeg synes ikke det er en veldig hyggelig ting å si.

Jeg snakker ikke om bina eller noen andre konkrete nå, altså, jeg bare svarer på hvorfor jeg gjerne vil vite hvem noen er hvis de vet hvem jeg er.

Jeg har flere ganger sett folk spørre på forum om man kan/bør fortelle det hvis man kjenner igjen noen man vet om fra RL. Jeg har alltid syntes det var veldig greit og hyggelig å si fra, og litt småcreepy å ikke si fra (i alle fall hvis man "overvåker" RL-kjente uten å gi seg til kjenne), men jeg forstår at mange ønsker å være mer anonyme og derfor ikke vil si det. Og det er jo greit. Men da synes jeg man skal holde kjeft om dette, ikke si "jeg kjenner deg fra RL, men jeg vil ikke si hvem jeg er".

Og jeg synes det blir litt tilsvarende å si at man kommer fra NM, men ikke ville si hvilket nick man hadde. Selvsagt kan man ha gode grunner til det, men jeg synes likevel at da kan man egentlig la være å si noe om at man var på NM. (Men får man direkte spørsmål om man var der, så svarer man kanskje på det, jeg skjønner det, altså.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat