Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-16, 20:28   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Diskusjonstråd] De urolige - Linn Ullmann

Jeg har ikke lest noe av Linn Ullmann før. Allerede som barn bestemte jeg meg for at jeg ikke likte henne, og den fordommen hadde på en måte fått satt seg. Men etter denne boken ser jeg på henne med helt andre øyne. Boken var verken sensasjonalistisk eller "stakkars meg". Jeg syntes hun klarte å få fram at hun veldig godt vet at hun ikke er hvermansen, samtidig som hun får fram at også mennesker i en særstilling opplever "hvermanske" følelser. Jeg syntes hun beskrev foreldrene med stor kjærlighet. De ble verken heltedyrket eller latterliggjort.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat