Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 09:02   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig dyrt å la lysene stå på i alle rom? Pluss ranting om rotete tenårin

Nei, lys er ikke dyrt, og det gir også varme. Du kan også vurdere sparepærer, om det er noe du tenker mye på. Jeg HATER å gå fra mørkt rom til mørkt rom i huset, jeg syns det er utrolig ukoselig.

Rot: Jeg vet da fanden, bortsett fra tordentaler. Og så være tydelig på HVORFOR. Ikke bare at rot er plagsomt, men også det respektløse i å bare anta at "jeg trenger ikke ta mitt rot, det kan andre gjøre for meg", og at den handlingen signaliserer at "du er tjeneren min" og at det er en skikkelig råtten ting å gjøre mot folk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat