Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 19:36   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er MYE mer i Legoland enn den kjøreopplæringen, altså. Og jeg synes Legoland er mye billigere enn Dyreparken - og vi har vært mye begge steder. Dyreparken er jo ran på høylys dag - særlig hvis man skal spise underveis.

Jeg vil tro at ungene dine finner mye som er gøy i Legoland, Malama - og den kjøreskolen er som sagt bare en liten del av det hele.

Og jeg ville også blitt helt gal av å bo sammen med min svigermor i to uker. Helt gal.

Dyreparken er dyr ja. Helt klart. Men vår aller beste ferie så langt, så det var verd det og vi skal tilbake

Mannen klarte å slappe av og kose seg selv om det var en god del folk. Vi var der jo midt i juli. Ungene storkoste seg. Jeg likte det også. Det var virkelig noe helt, helt annet enn en dagstur til hunderfossen, hvor mannen stresser mer, ungene koser seg der også, mat er et evig stress og svigermor helst vil vi skal spise middag når vi kommer hjem, og sende med oss matpakke for at vi skal slippe å kjøpe mat...økonomisk lurt men praktisk nei. Vi ønsket heller å bare kjøpe mat, men da fikk vi i det minste bedre løsninger, om enn dyrt som fy, i dyreparken
Og flere dager bare oss! Og hvile og trivsel!

Mannen som er oppvokst med at ferie=besøke besteforeldre fikk oppleve at ferie kan være opplevelser med familien også, vår familie.

Dyrt. Men så helt klart verd det.

Jeg tror også at ungene vil like mye på Legoland.

Men at det fort blir dyrt. Ja, sikkert. Men noen dager bare oss fem på ferie!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat