Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-17, 20:41   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: London med 12-åring

Sjelden jeg vil tilbake noe sted på ferie men vi må nok ta en tur til London med gutta en gang til.
Vi fikk ikke dratt til Harry POtter Studios for det var fullbooket.
Har lyst til å se det. Pluss at vi burde gått på Naturhistorisk museum og Science Museum.

Alt tar sin tid i storbyer men da vi var der en uke sommeren 2013 var det stengt rundt Buchingham Palace pga prinsefødsel så vi fikk ikke vært der. Men vi gikk i Hyde Park og der var det masse liv. Konserter og morsomme store Harry Potter-aktiige trær som gutta kunne gjemme seg under. Matet svaner og ender og pratet med andre som gikk rundt der.

Vi tuslet langs Themsen og gikk over disse broene. Tok hopp-på busser rundt og det fulgte med en tur på Themsen på samme billett så vi fikk oss en båttur også. Det var veldig fint.
Vi hadde booket billetter til Madame Thussaud i forkant og det var bra for det var utrolig lang kø. Og det var kjempevarmt så vi gikk rett inn for det var ingen kø på forhåndsbookingen.
Ellers gikk vi i de kjente gatene, Chinatown.
Og så havnet vi midt i premieren til filmen Wolwerine med Hugh Jackman og fikk drømmeplass utenfor. Fikk tips av en vakt til plassering så vi vinket til han i bilen når han kjørte forbi og jeg filmet hele greia. Det var litt stas da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat