Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-17, 23:36   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er popcorn usunt?

Hvor sunt det er kommer jo veldig an på hva man har på. Jeg syns det må være litt olje eller smør på, ellers fester ikke saltet seg. Så jeg er ikke så begeistret for luftpoppet popcorn med kun salt. Men man kan også gjøre det mer usunt. Jeg lager noen ganger med smør og revet parmesan, det er nydelig. Og ungene liker kettle corn, da popper man dem sammen med sukker slik at de får et tynt lag smeltet sukker rundt seg. Blir sånn salt/søtt og veldig knasende. Men det er ikke hverdagskost akkurat.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat