Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-17, 16:57   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du reist på ferie til Dubai?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

...og videre på bloggen hennes:

Sitat:

Og, dere.. Hva betyr det egenltig å bry seg om noe? Jeg føler ikke at jeg kan si at jeg virkelig bryr meg om at menneskerettighetene i Dubai blir brutt kun ved å tenke på de forferdelige tingene som skjer der uten å gjøre noe for å fysisk hjelpe til eller for å bedre situasjonen. Når det er sagt så er det er helt fantastisk om så mange av mine lesere som ga meg kritikk på kommentaren min i går faktisk bryr seg, sørger og kjemper for menneskerettighetene i Dubai, men jeg har vanskelig for å tro det.

Jeg legger ved et bilde fra vår forrige tur til Dubai i 2014..

Så, siden jeg allikevel ikke tror på at andre faktisk jobber for menneskerettigheter velger jeg å promotere det fryktelige landet litt til! Det får jeg jo mange gøye penger på som jeg kan bruke på MEG SELV!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat