Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-18, 12:46   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoletur 10. trinn

Jeg drar på tur med mine to 10. klasser til uka. Vi skal et sted de ligger i telt, ikke så langt unna. FAU betaler alt.

På vår skole drar de på turer hvert år, en overnatting, alltid telt. Jeg hater disse turene, og blir bare med dersom jeg kan sove i ett eller annet hus/hytte. Dit vi skal nå er det toaletter og et hus. Jeg er veldig glad for at det er mange lærere hos oss som liker disse teltturene, siden jeg ikke vil dra på det.

Poenget er egentlig at alle har mulighet til å være med på alle turene skolen vår arrangerer.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat