Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-19, 16:10   #95
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Podcasttipstråd

Hørte på den Kvinneguiden-podcasten nå (ikke der Pøblis var nevnt, så ikke ta det personlig ), men makan til kjedelig vrøvl. Hvis meningen er å lage en blanding av diskusjon og humor ut av tråder i Kvinneguiden, tror jeg helt ærlig jeg skulle klart det bedre sjøl. Pinte meg gjennom første episode, og det blir ikke flere.
Jeg har ikke tid til å høre så mye på podcast, men prøver å få med meg Aftenpodden og Radioresepsjonen hver uke. "Forklart" og "Tusvik og Tønne" hører jeg på innimellom. "Bra damer" og "Sånn er du" hører jeg på når noen jeg er interessert i å høre meningen/stemmen til blir intervjuet.
Ja, og så hørte Tore Sagen sitt intervju med Camilla Stoltenberg i podcasten hans (anbefales) + at en del av episodene i Foreldrerådet er bra. Hører ikke på de som omhandler babyer og graviditet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat