Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-17, 19:47   #46
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Boligkjøp og valg

Jeg vet i alle fall det at nærhet til foreldre er gull. Mamma og pappa skulle jeg gjerne hatt nærmere enn de 10 min med bil som det er. Jeg flytter ganske snart og rekkehus er ikke aktuelt for meg, har verken tid eller penger til vedlikehold, derfor blir det leilighet. Det er også sånn at skolevei teller en del. Veldig mange skoler har "regler" for at ungene ikke skal sykle før de går i 4. klasse.
Når du etter hvert skal ut i jobb så er det ikke sikkert at du kan velge og vrake i tilbud heller, kanskje du må jobbe både sent og tidlig eller får litt reisevei, og da ville mormor i nabohuset være en veldig stor fordel. Da kan jentene leke med sine venner og gå inn og ut hos mormor, praktisk.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat