Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-17, 08:51   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VGs artikkel om hvordan politiet opptrer for å avsløre pedofili

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det som er viktig når man har nedsatt sensitivitet er at man har veldig gode kontrollrutiner, slik at man faktisk får en skikkelig gjennomgang av om det virkelig er ok å dele overgrepsbilder av barn, se bort i fra overgrep for å ta andre overgripere. Jeg er usikker på om jeg syns rettferdiggjøringen deres holder.

Dette er vel kjernen. Er det greit?
Jeg vet ikke. Overgrepet har skjedd, og bildene har vært delt før. Slik jeg forsto artikkelen så delte de bilder en gang i mnd, altså totalt 11 ganger. Og valgte bilder som var godt kjent.
Jeg greier ikke lande på hva jeg synes, men jeg heller mot at det må få være greit. Men de burde snakket med de som er avbildet.
At de drev forumet må jo være greit. Disse folk er ikke akkurat så lette å få tatt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat