Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-18, 12:21   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.771
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anker apartments/hostel

Anker hotel var jeg på for et lite antall år siden, og fikk nyoppusset rom - de var tydeligvis i sveiva med renovering. Synes selve hotellet var helt greit, med ok frokost og de måltidene vi fikk der. Den helga var det mange Disney on Ice-barnefamilier som bodde der, skjønt jeg var på kurs.

Synes ikke omgivelsene er all verden, og det oppleves litt utrygt om kvelden, selv om vi gikk en gjeng voksne og ikke følte mye på det. Det ligger jo rett ved legevakta, også. Men det spørs hva dere skal, er dere inne før det blir seint er det ikke sikkert det spiller noen rolle, uansett.

Har valgt budsjetthotell i Oslo, noen ganger ifbm kurs, da har vi endt opp på Thon Munch. Sjekket hjemmesida nå, ser ut som de har pusset opp, med gøye farger.

Det ligger etpar Thonhoteller bortover bak Oslo S og Folketeateret, de er også ganske triste med barn, tror jeg. Ble plassert der for et par netter med jobb. Ville aldri valgt det selv.

Charlie er aktiv nå   Svar med sitat