Tråd: Entretips?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-21, 07:55   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.809
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Entretips?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Takk for gode tips! Jeg har ikke bilde (eller klarer ikke lime inn), med det er en kvadratisk entre med masse dører. Det er en vegg med garderobeskap. Utfordringen vår er at vi ikke er så flinke til å bruke skap.. Knaggtips er supert! Jeg har lurt litt på en solid stumtjener også? Og sliter veldig med hvor vi skal sette sko når vi kommer inn. Vil nødig vase gjennom hele entreen med sko fordi soverommene har inngang derfra. Noen genial sko-oppbevaring på smal (høy) vegg?

Ihvertfall LoCa Knax har også lister med vertikale knagger, mener jeg. Hvis det er begrenset veggplass kan det bety noe.

Utfordringen med skooppbevaring er å faktisk få skoene inn i oppbevaringen. Her er det litt å gå på, der. Men barna har en skohylle på eget rom, også, det hjelper. Billy som skooppbevaring var jo smart, siden den ikke bygger så mye ut fra veggen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat