Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-18, 11:11   #19
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stenge nettverket for enkelte devices visse tider på døgnet

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Google wifi: Funker dette like godt på iphoner og eplebrett som på androidenheter? Vi er eplebrukere hele gjenge, men om Google wifi har det enkleste grensesnittet høres jo det forlokkende ut. Kan vi styre tilang fra Iphonen?

Google Wifi-appen finnes for Apple-enheter også. Jeg bruker Google Wifi-appen på min androidtelefon så jeg har ikke erfaring med hvordan Apple-appen fungerer, men jeg vil jo tro at det fungerer identisk.
Jeg kan laste den ned på iPaden i kveld og sjekke hvis ikke noen andre har svart på dette i mellomtiden.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat