Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-15, 16:28   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Andalucia! (Malaga, Grenada, Sevilla, Gibraltar etc)

Vi skal også til området i sommer. Vi skal bo i Nerja. Liten by som består av mye turister, men ingen store resorts. Mest leiligheter og småhotell. Vi skal leie leilighet og tenker at det er et greit feriemål for hele familien. Mye god mat og øl for høvdingen, basseng og strand for Hiawata, kultur og fjell for meg.

Jeg skal besøke dryppsteinshulene i Nerja, og planlegger å gå tur opp et elveleie fra byen og oppover mot Sierra Nevada. Vi skal til Granada, og til en innsjø hvor alle flamingoene kommer for å hekke. Malaga hører jeg har en veldig fin jødisk bydel, og det kan hende vi tar en kjøretur til Gibraltar.

Jeg har veldig lyst til å gå Caminito del Rey, men det er for spesielt interesserte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat