Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 17:53   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Diskusjonstråd; "The Road" (Veien)

Jeg håper det kan bli mer diskusjon enn hva jeg er i stand til å skape. Jeg er veldig enig med Necesario.
Enkel og lettlest. Jeg likte stilen den var skrevet i, men det var spesielt og kanskje ikke like fortrolig for alle.
Jeg likte ufattelig godt stemningen mellom de to. Selv i en slik krise klarer faren å holde stemningen oppe og hodet kaldt. Jeg klarer jo ikke det samme i en enkel hverdag.
Jeg ble litt skuffet over at det var så lite skildringer av de andre menneskene, de var på en måte bare statister.

Den tingen som irriterte meg med boken var at alt var så skittent og ekkelt, men det kom ikke frem før helt på slutten av boken at de faktisk måtte sile vannet de drakk. I starten virket det som at alt var skittent, bortsett fra vannet.

Slutten var vel helt som forventet. Jeg likte boken!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat