Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-10, 21:00   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.978
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd: The Graveyard Book (Neil Gaiman)

Det stemmer visst, Skilpadda, men det hadde jeg ikke tenkt på. Du og Toffen mener så flotte ting om boka at jeg synes mine betraktninger blir så enkle.

Jeg angrer litt på at jeg leste den på norsk, for den hadde et par svakheter i oversettelsen. Jeg ser at det ville vært vanskelig å oversette Jack med noe, men det betyr jo noe på engelsk (jack = knekt). Det var et par småting til, men det var ikke egentlig graverende.

Jeg syntes det var spennende å høre om de forskjellige tidsepokene "folk" hadde levd under og i hvordan de derfor så på verden. Det som ikke var helt klart for meg var disse underverdenene. Men jeg er jo heller ikke særlig bevandret i "fantasi"-litteratur.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat