Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-18, 23:06   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den "nye" seksualiteten - hvor er den offentlige diskusjonen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hva er det vi skal diskutere..?

Nei, det var et forsøk på å starte en litt åpen tråd. (Jeg synes ofte de er veldig spennende å lese, men det kan jo bli så åpent at ingen vil si noe som helst. Kanskje denne tråden havnet i siste kategori? )

Jeg synes feks dette med at vi ikke har behandlingsressurser i Norge er merkelig lite snakket om. Det er en plass i landet hvor det eksisterer et tilbud, det er voldsomt med kø og kun en type opplegg. Jeg synes det er rart med tanke på at det er så lite tidsvindu.

Jeg synes også det er litt rart at det ikke blir nevnt i det hele tatt at det er en eksploderende økning i tilfeller.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat