Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-18, 17:40   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk i naturen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Altså, en familie som synger og leker ved en rasteplass ved en sånn kafé-DNT-hytte?

Ikke kafé, tror jeg. Men bålplass og overnattingsmuligheter. Litt i uren-luren, veldig idyllisk. Ikke Ullevålsseter, akkurat.

Som sagt, JEG aner virkelig ikke hva som er normalt. Jeg ble overrasket over hvor sint venninna mi ble, men følte meg helt lost når det gjaldt å bedømme om det var legitimt eller ikke.

Denne venninna mi har alltid hysjet på meg og ungene mine når hun mener vi har vært for høylytte på tur. Hun er MYE mer turvant enn meg helt fra barndommen av, så jeg har alltid trodd at hun visste noe der som jeg ikke hadde lært, men etter denne opplevelsen ble jeg litt usikker på hvor allmenn og åpenbar denne regelen er. Dagen etter ropte sønnen min "EKKO" inne ved et skogsvann, og da ble han hysjet på av henne.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat