Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 20:51   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

[spinnoff] Hva føler du «alle andres» barn får?

Det har jo vært flere tråder om ferier i det siste, også andre områder der man føler alle andre gir opplevelser til barna sine. Flere har svart at man nok kjenner ulikt på dette ifht hvor skoen trykker mest. Altså at de som ikke drar til Syden lurer på om de fravrøver barna noe. Jeg tenkte litt etter den tråden. Jeg tenkte at akkurat der får barna mine det de ønsker seg. Altså siden jeg selv aldri var i Syden, reiste med fly eller sto på slalåm som barn, har jeg nok kompensert ved å gi mine barn dette.

Men det er jo mange andre områder der mine barn ikke opplever det som «alle andre» gjør. Feks familieselskap. Vi har ikke familie her, så vi har mange ganger vært alene både julaften og andre helligdager, mens vennene deres flyr fra det ene juleselskapet til det andre. Samme med bursdager. De er aldri i familiebursdager og har bare barnebursdage og kjernefamilie- feiring. Vennene har fettere og kusiner, mine har ingen og har nå lagt sin elsk på sin tremenning på mitt hjemsted. Merker dermed at dette er et savn, så gjør det jeg kan for å holde kontakten der.

Så vi har vel alle områder der vi føler ungene ikke får det som «alle andre» får, har vi ikke?

Mine har forresten aldri sovet i telt, vært i Nationaltheatret eller Legoland (minstemann). Ikke så mange storbyer eller fjellturer heller.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat