Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-16, 00:26   #32
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satire om innvandring - burde man la være?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tror ikke problemet ligger i at folk leser artikkelen og ikke skjønner at det er tull. Problemet ligger i at folk ser en overskrift, og tenker "enda en mulighet til å slenge noe dritt om de jævla muslimene". Det er ikke et ønske om å forstå som ligger bak, det er et ønske om å hetse, og det er en slags lynsjementalitet som ligger i bunnen der. Jeg tror ikke de som allerede er ute og veiver med høygafler og fakler er mulige å snu, men jeg tror det er viktig å motsi, og ikke nødvendigvis alltid så kozemozete, for at ikke flere skal bli med mobben.

Dette

Jeg er regelrett skremt over all rasismen som spres for tiden, spesielt i kommentarfelt både i aviser og på fb, og mye som folk skriver på egne vegger på fb. Skremt og sjokkert. Jeg trodde virkelig vi var kommet så mye, mye lengre enn dette her i landet.

Og jeg tenker som Maverick her at det er ikke det at folk ikke ser/skjønner at de er satire. De benytter enhver anledning til å kaste dritt etter muslimene, og å fyre oppunder troen på at muslimene er her for å la deres tro ta over.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat