Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-16, 18:28   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av fornamn og etternamn og kjønn?

Eg er og der at eg prøver å vere bevisst og å bruke begge namn. Men blir fort "Erna og Siv", for eksempel. Hillary er for så vidt eit dårleg eksempel, på grunn av Bill. Men eg stusser likevel over at ein då ikkje vel fullt namn. Eksempelet med Vigdis Hjorth og Knausgård er henta frå ein av kronikkene om "virkelighetslitteratur" (kva er det forresten og kva skjedde med nøkkelromanen?). Det blei påfallande.

Galathea, i det eksempelet var den mannlige doktoren så ung at eg har mine tvil. Sjølv om eg ikkje har møtt den kvinnelige legen, veit eg at ho har spesialistutdanning og kompetanse på mine problemstillingar, noko den unge, mannlege legen ikkje har. Men eg kjenner ikkje alderen hennar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat