Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-17, 10:31   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ville du tilbrakt fem dager alene i norsk villmark?

Hvis jeg først skulle reise langt, så er jeg veldig glad i fjellet når det er uten trær. Og Rondane er vakkert. Men slutten av august er vel da det er aller, aller travlest i fjellet, så det er mulig at du ikke akkurat er der alene. (Jeg gikk FP-turen over Besseggen slutten av august i fjor på den aller travleste dagen i året, og vi var IKKE alene.)

Men snaufjellet setter en begrensning for hengekøye. Og hengekøye får deg opp fra bakken, noe jeg ville funnet trygghet i.

Så jeg tenker at Nordmarka er et nærliggende sted å dra. Hvorfor gå over bekken etter vann?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat