Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-16, 19:58   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.199
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Billig eller dyr laptop til koding?

Jeg prøver å lære meg koding, og har meldt meg på en workshop i London på tirsdag, men jeg trenger en laptop! Det kan være mulig å få låne, men det er ingen garanti, så det tar jeg ikke sjansen på.
Sånn egentlig føler jeg ikke noe stort behov for en laptop, jeg har en stasjonær pc, smarttelefon og vi har to nettbrett i hus. Derfor har jeg egentlig ikke så lyst til å bruke så mye penger på en laptop.

Tror man at jeg klarer meg med en billig sak? Jeg er veldig usikker på hvor mye penger jeg skal legge i en laptop, og også hvor kraftig den bør være så jeg tar gjerne imot tips.

Hva med denne MacBook'en? Har null erfaring med Mac, men det kunne jo vært artig å prøve for man hører jo mye bra om dem.
http://www.amazon.co.uk/Apple-MacBoo...eywords=laptop


Sist redigert av frukt : 09-04-16 kl 22:08.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat