Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-19, 09:43   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp ønskes. Trang, kortermet topp for å ha under singletkjoler

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg var allerede tobarnsmor. Men kan ikke huske at jeg opplevde det antrekket så veldig nakent. Den vide heklegenseren utenpå de ettersittende greiene gjorde jo at en var litt mer dekket.

Sports-bh brukte jeg ikke i den sammenhengen.

Jeg var 12 år i 1990 . Regner med det var sommeren 91 dette var yndlingsoutfiten. Kort sykkeshorts og sports-BH var absolutt nakent. Og jeg tror at body-varianten mest sannsynlig var kjempeutringet og vulgær. Alt var sort, selvsagt, og huden min er så hvit at den nesten er blå. Nydelig, var jeg! /

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat