Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-19, 09:41   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den besteste Oslo-påsken i verden?

Vi får USA-besøk i påsken ( ), og har seks dager til rådighet, fra fredag før påske til skjærtorsdag. Venninnen min har vært her tidligere, og vi har gjort mye av severdigheten i Oslo, men hun har ytret ønske om et besøk i operaen, så enten tar vi en omvisning der, eller vi ser om de har noen konserter eller forestillinger, og hun vil gjerne på en norsk gudstjeneste. Er høymessen på palmesøndag verdt å få med seg? Hun er jo ikke her for de andre påskedagene. Og hvilken kirke gir skikkelig bang for the buck, med kor, orgel og fantastisk stemning?

Ellers, gode tips til dagsturer fra Oslo jeg ikke har tenkt på selv? Andre severdigheter vi burde få med oss? Har vurdert gamlebyen i Fredrikstad, eller hva med Midgard vikingsenter? Tenker også at Emanuel Vigeland-mausoleet og Ekebergparken kan være fine utflukter som vi ikke har gjort før. Ellers satser jeg på klassisk Oslopåske, med vafler på Frognerseteren, engelske krimserier og krimbøker og te foran peisen. Påsken er helt i starten av april neste år, så været har vi kanskje ikke helt på vår side her nede ved fjorden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat