Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 13:10   #19
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?

Huff, det er skikkelig tragisk at jenter igjen og igjen går på den der limpinnen. Tror de skal bli fotomodeller liksom. Husker jeg fikk rimelig sjokk da jeg så en klassevenninne fra barneskolen som sprikte i Alle menn i rødt undertøy, med fullt navn og til og med navnet på hotellet hun jobbet som stuepike på. Det verste var at det var kjæresten som hadde tipset bladet om henne, fordi han ville "dele den deilige kjæresten sin med resten av landet". Belønningen HAN fikk var vel maks 5000 kr. Tror hun rømte byen etter det.

Jeg googler også Gud og hvermann, inkludert meg selv med jevne mellomrom. Har ikke et veldig gjengs navn og jobben min gjør at jeg figurerer masse på nettet, men har enda til gode å finne noe spesielt kompromitterende om meg selv.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat