Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 13:25   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Havregrøt-dele-oppskrift-tråd

Til meg selv koker jeg havregrøt på vann, og det MÅ være litt salt! Så har jeg i noen store klatter cottage cheese og litt 100%-syltetøy.

Til ungene koker jeg helst på melk, eller så sper jeg med melk til slutt så den blir litt kaldere. Jeg har i en dæsj rapsolje og gjerne en eggeplomme. De får som regel frukt på grøten, ofte bananskiver. Kanel er også godt og inneholder masse antioksidanter. Evt kombinert med eple. Det er mye som passer med havregrøt, f.eks. brunost! Kjempegodt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat