Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-17, 07:29   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juan les Pins/Antibes - har dere tips?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Takk for massevis av bra tips. Jeg tar gjerne i mot flere.

Jeg er bittelitt bekymret for hvor mye penger vi kommer til å bruke når vi er der. Har forstått at det er ganske dyrt der.

Det er dyrt, ja. Men Monaco/Monte Carlo og feks stranden i Cannes er ekstremdyrt. Jeg ville unngått å spise i Monaco/Monte Carlo og heller valgt en av nabobyene. Menton er superhyggelig og rimeligere enn Monte Carlo. Men dette er lekegrinden til noen av verdens ekstremrike, og det synes og merkes på lommeboken også! Ta en tur i havnen i Antibes og se på alle yachtene som ligger der, eller dra til Saint Tropez, der legger det til luksusyachter hver eneste dag. Det går fint an å finne rimeligere spisesteder og strender hvor det ikke koster 80 euro å leie solseng, men billig er det ingensteder på den franske rivieraen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat