Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 10:26   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har snakket med Norwegian. De lar oss ikke reise med utgått pass til Frankrike.

Der fikk jeg lett panikk, og det uten å ringe Lufthansa for å bekrefte at vi trenger gyldig pass. Søkte masse på ledige timer på Grønland og Sandvika, ingenting. I siste søk registrerte jeg tekstendring på info om Grønland, da hadde lagt ut timer for lørdag 30/6, jeg booket kl 09 og tenkte pass og nødpass. En siste sjekk på Sandvika, de hadde lagt ut timer for hele neste dag, jeg slettet Grønland og booket Sandvika kl 08.10 i dag.

Jeg trakk kølapp kl 08.05, gikk rett til skranken, møtte en hyggelig dame som anbefalte at også jeg fornyet passet mitt. Ferdig ti minutter senere. Ungen på skolen kun fem minutter for sent. Passet hentes på Grønland torsdag, vi reiser søndag.

Yngste trenger nytt pass neste år, så er det hele fire år til neste gang.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat