Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-18, 15:15   #33
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utgått pass. Reiser 30. juni. Kan det fikses i tide?

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Datteren min sitt pass går ut i september. Vi skal reise til Monenegro 14.juli, og det står at passene må være gyldige i 6 mnd etter utreise fra Montenegro.
Vi har time for å bestille nytt pass på mandag, men jeg krisemaksimerer og tror selvsagt at vi ikke får det i tide... Hvor strenge er de på det med at passe på være gyldig 6 mnd frem i tid? Noen som vet?

Jeg tenker du får hentet nytt pass før avreise, hvis ikke blir det nødpass samme dag. En ting er hvor strenge myndighetene er på 6 mnd regel, em annen ting hvordan flyseskapet forholder seg til regelen. Mulig de kan få bøter hvis de ikke overholder reglene. Vi reiste litt med leiebil fra Montenegro til Kroatia og retur. Vi kom oss veldig lett over grensene, det gjorde ikke Caravellen fra Albania som vi hilste på i køen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat