Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-19, 10:53   #202
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har nok landet på at juleservise ikke helt kommer til å komme inn i huset her heller. Vi har jo ikke plass, jeg har de fine kake/brød-tallerknene, jeg har nå en julerød duk, en fin løper, og mye annet fargerikt og julete jeg kan dekke på med. Samtidig så drømmer jeg fortsatt om det PERFEKTE juleserviset. Men er redd det ikke fins. Det må liksom både være kitsch, bauhaus og amerikana på samme tid.

Jeg vet hvordan det går. Akkurat dette juleserviset, det du drømmer om, kommer til å åpenbare seg når du er ute og reiser, ikke har nok penger til å kjøpe det, og ikke har nok plass til å ta det med. Og siden får du det aldri ut av hodet.

Det skjer i alle fall med perfekte sofabord, stoler, lamper og veldig mye annet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat