Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-18, 09:48   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?

Joika, jeg har vært i så dårlig form så jeg har ikke orket å dusje onsdag-fredagen så det som var på toppen Av hodet tenkte jeg ikke mer på enn at det skulle være ute av veien. Jeg orket ikke helt ta tak i saken i går heller å ga armene over hodet mer enn 20 sekunder er vondt akkurat nå.

Men idag skal jeg ta tak i saken. Jeg tror at jeg tar et bad og tar hårkur og bruker kam med grove tenner. Jeg har en som alltid henger i dusjen. Hjelper ikke det så kan jeg prøve arganolje og så får mannen prøve å koste ut. Han gjør det riktig (begynner ytterst i små deler), men da bruker vi lang tid for han er forsiktigere enn meg. I verste fall får jeg finne meg en frisør på mandag, jeg trenger uansett å klippe meg.

Forresten, heg har L'Oréal hår"farge" hjemme. Den kuren som er i der er den beste jeg har brukt noen gang på flokete hår. Jeg åpner en sånn pakke og bruker den.

I følge min mann har jeg de tynneste spindelvevsaktige hårstråene han har vært borte i. Det virker heldigvis som om han liker det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat