Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-07, 21:29   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er jeg helt enig i, og jeg beklager om jeg formulerte meg sånn at det kunne se ut som det motsatte.

Det var litt tilfeldig hvilket innlegg jeg siterte, så svaret var egentlig ikke bare til deg.

For meg ble det bare litt viktig å presisere at jeg synes det er viktig at foreldrene tas på alvor selv om de barnehageansatte er uenige. Det har kommet frem eksempler på tåpelige foreldre her, helt klart, og jeg skjønner at det kan være fristende å le det vekk, men det må være viktig å heller ta tak i det. Sånn, nå skal jeg slutte å gnåle.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat