Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 14:24   #851
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Takk til Elinblu for fin og informativ link. Fedme og økende overvekt hos barn er såpass alvorlig at det fortjener en nyansert og seriøs debatt. Jeg kan ikke se hva godt det tilfører noen å bruke krigstyper og overdrivelser når det gjelder dette temaet.

Det er jeg helt enig i. Og jeg er også av den oppfatning av at uanset om Norge er foran eller bak USA, allikevel har et problem som det kan se ut som det vanskelig å få bukt med. Det blir interessant om forskere klarer å finne ut hvilke mekanismer som ligger bak at 1/5 av norske 3 og 4 klassinger er overvektige i et samfunn som i stadig større grad fokuserer på at det motsatte er idealet.

Senest i går gråt min slanke 10-åring seg i søvn fordi de nærmeste klassevenninnene hennes er så mye tynnere, og lettere på vekta.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat