Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-11, 18:12   #853
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

også på Billa.

Og må si at det er et laaaaaaangt stykke mellom USA og Norge når det gjelder barneovervekt, altså.

Og jeg er enda litt på gråten etter at vi vandret rundt ute i en fornøyelsespark i går og så ei lita jente som umulig kan ha vært mye eldre enn min 11-åring - høygravid! Pittelille jenta på alle vis. (og nei, det var ikke snakk om ei som bare så ung ut. Hun vandret rundt med foreldrene og lillesøsteren, og det var virkelig et barn som ventet barn).

Ikke at det har noe med overvekt å gjøre, men det med tenåringsgraviditeter er et annet område jeg håper at ikke Norge aper etter USA på.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat