Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-12, 22:34   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Laktoseintoleranse og ubehandlet melk

Jeg er laktoseintolerant. Ikke så veldig ille, jeg kan godt spise ost, smør og syrlige meieriprodukter. Men søtmelk funker dårlig på min mage.

I dag kom mannen hjem med et stort spann ubehandlet melk som han hadde fått fra noen han kjenner som driver med kyr. Og de hadde sagt at mange som er laktoseintolerante ikke reagerer på denne melken.

Er det noen som vet om det stemmer? Jeg kan jo for så vidt teste det ut, men frister ikke så veldig med en kveld med mageknip dersom det ikke er tilfelle. Planen var at vi kunne koke julegrøt av den.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat