Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-12, 23:53   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Laktoseintoleranse og ubehandlet melk

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Dette finner du masse om på nettet. Det er Bl.a bloggere som er opptatt av det. En blogg heter Frajordtilbord.

Det er vel litt det jeg syns er problemet. Jeg finner masse blogger og diskusjoner der folk sier at dette er sant. Men syns jo det generelt er mye meninger og teorier om kosthold på nettet, uten at det nødvendigvis stemmer.

Det er vel egentlig ikke verre enn at vi prøver. Jeg trenger jo ikke å spise så mye av det. Det et jo uansett 4 andre i huset som ikke reagerer på laktose.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat