Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-16, 11:02   #51
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Jeg har sagt at det ikke er aktuelt å skrive om tunge tema på bloggen på grunn av valget jeg har tatt om å skrive om familielivet og mammarollen! Jeg virret innom tanken men slo det like raskt fra meg!

Nå må dere for all del ikke ta ting ut av sammenheng for å dømme og lage en vanskelig sak ut av ingenting! Det er dette som er hovedproblemet med FP og grunnen til at jeg ikke ønsket å oppgi bloggnavnet mitt på dette forumet. Men så lot jeg meg rive med og gjorde det desverre likevel.

Jeg har allerede svart alt for mye om hva bloggen skal handle om osv. Om dere leser overskriften og hovedinnlegget så spør jeg ikke om hva bloggen min skal inneholde eller hva dere syner om innholdet. Jeg spør ganske enkelt om hvordan man når lesere!

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat