Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-16, 12:30   #56
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Opprinnelig lagt inn av Blåklokke, her.

Jeg ble kanskje vel frustrert men problemet er at uansett hvor mange ganger jeg skriver at jeg IKKE KOMMER TIL Å SKRIVE OM vanskelige ting, så gjentar dere det igjen og igjen slik at nye lesere i denne tråden tar det med seg i neste kommentar. Så det nytter ikke for meg å si at dette ikke er aktuelt.

Jeg ville kjent litt etter på denne frustrasjonen. For om det frustrerer deg såpass at folk misforstår eller tolker deg annerledes enn du hadde tenkt, så er det slett ikke sikkert at blogging er så lurt i det hele tatt.

Nå skal det mye til å fenge meg med en blogg, men for å være ærlig kan jeg ikke se et kjempestort nedslagsfelt for denne bloggen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat