Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-17, 09:29   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Pakken hangt med oss i rundt 6 mnd, og på vei til Spania så bare "forsvant" den for han. Han sendte den gjennom sikkerhetskontrollen, (veldig tydelig, han la liksom den usynlige lille pakken på bånden), men plukket den aldri opp. Jeg kommenterte det ikke, og siden har vi ikke sett pakken.

Herregud for en søt og morsom historie!

Jeg hadde ikke noen fantasivenn, men Hiawata hadde en hel verden som het Lampeland. Der hadde han "sitt lille kontor" som han levende fortalte fra. En da på trikken til barnehagen sa han "Jeg har bilde av en dame på veggen på mitt lille kontor" og jeg lurte på om jeg hadde fostret en bilmekaniker in spe. Men så viste det seg at hans "lille kontor" også hadde en fysisk tilstedeværelse, i form av et bittelite hus, en bod nærmest, som vi kjørte forbi med trikken. Der var det en frisørsalong, ogpå veggen hang en plakat av en dame. Han hadde en periode et fantasiekorn også.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat