Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 09:19   #84
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du kjøpt "atomtabletter"?

Min liste (Takk for liste og lån av den, Tallulah).Er godt dekket ser jeg.
9 liter vann per person i teorien, vi har plastkanner nok, men har liksom ikke kommet til å fylle de, men i helga!
To pakker knekkebrød per person Check
En pakke havregryn per person -ish, , om man inkluderer bygg og og andre liknende varianter
Tre bokser middagshermetikk eller tre poser tørrmat per perscheck. Den posematen er jeg dog usikker på datoen på, men i en nødsituasjon går vel det helt fint
Tre bokser pålegg med lang holdbarhet per person. Ney! Det er jo fisk som jeg ikke tåler inesten alt slikt, men tubeost innkjøpes.
Noen poser tørket frukt eller nøtter, kjeks og sjokoladecheck, potetgull går inn som noe av dette.
Medisiner du er avhengig av Check
Ved-, gass- eller parafinovn til oppvarming - peis! Check. Og ved nok til 3-4 års forbruk.

Stearinlys Check
Fyrstikker eller lighter Check
Varme klær, pledd og soveposeCheck
FørstehjelpspakkeCheck
Batteridrevet DAB-radioCheck
Batterier, batteribank og mobillader til bilen
Våtservietter og desinfeksjonsmiddelCheck.
Tørke-/toalettpapirCheck
Litt kontanter. Ney! Men satser på at sviges i nabohuset har, de berger meg alltid med cash når jeg har glemt kortmappa på jobb/på bussen/ukjent sted og jeg trenger cash i bursdagskonvolutter o .l
Ekstra drivstoff og ved/gass/parafin/rødsprit til oppvarming og matlagingCheck
Jod-tabletter for gravide, ammende og barn under 18 år (til bruk ved atomhendelser)Jeg har kjøpt til to personer, in case at noen av mine i målgruppen har glemt. Tenker 22-åringen skal få den i en av adventspakkene som mangler.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat