Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-19, 12:18   #26
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Vi hadde konfirmant i fjor og tvillingene skal konfirmeres neste år. Vi leier samme lokale og betaler 700 kr for det inkl vask og duker. Mat lager vi selv. Sist kom innkjøp av mat og drikke på ca 3000 kr til 25 gjester. Denne gangen skal en venninne av meg ha konfirmasjon til sin datter i et annet lokale i samme bygg. Kjøkkenet er felles, så vi har snakket om å lage mat sammen og dele på kostnaden med å leie inn en bekjent av oss til kjøkkentjeneste. Kaker laget noen av gjestene. Konfirmanten pyntet selv veldig fint med mye gjenbruksmaterialer og naturmaterialer. Vi kjøpte stearinlys, servietter og blomster og brukte rundt 500 kr på det. Konfirmanten fikk bunad, påtegnet, brodert, klippet og sydd av meg, så der var det vel en materialkostnad på 4-5000 kr, men bunad hadde hun fått uavhengig av konfirmasjon. Gaver til venner var det aldri spørsmål om, jeg tror ikke det er så vanlig her.

Tvillingene skal selvsagt ha felles selskap og det blir på samme måte som storesøsters.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat