Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-07, 22:10   #25
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sender syke barn i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tror ikke det er så enkelt. Jeg tror også det handler om foreldre som syns det er møkk kjedelig å være hjemme med syke barn. De vil være på jobb og gjøre det de pleier, og prioriterer ikke å la barna bli ordentlig friske før de sendes i barnehagen. Jeg kjenner til eksempler, der jeg vet at det slett ikke er arbeidsgiverens knallharde krav som er avgjørende.

Dette er jeg VELIG enig i og har ogsaa erfart dette nylig. I vaar barnehage fikk vi faktisk med et notat hjem for to uker siden der styrer var ganske saa krass i tonen. Sa rett ut at de var lei av at foreldre sendte syke barn i barnahgen og loy ansatte i fjeset om morgenen. Hele avdelingen til lillemor har naa hatt vannkopper, noen barn ble sendt i bhagen igjen etter 3 dager, store aapne skorper i ansiktet og hele pakka ... fy det var ikke noe koselig.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat