Tråd: Netflix Norge
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-12, 19:27   #109
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.919
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Nei, men hvis jeg mente det ville jeg sikket ha sagt det hvis jeg mente det var verdt bryet, og det ville det vel neppe. Det jeg sa var derimot at du gjetter om hvordan dette virker. Du gjetter feil, og derfor er det du påstår feilinformasjon. Dette har blitt forklart flere ganger tidligere i tråden, og ikke bare av meg. Og hvis du ikke hadde fremsatt feilinformasjonen din i en hånlig tone, eller hadde spurt om det du gjettet var riktig, eller til og med om du hadde postet i en tråd der dette ikke allerede var forklart, så skal du ikke se bort fra at du hadde fått et mindre skarpt svar.

Ben "har noen en teskje?" Murphy

Jeg gjetter ikke. Da hadde jeg nemlig ikke vært så påståelig! Måtte nemlig finne ut av hvordan dette virket, da det ikke var så kjekt å se fransk film uten tekst. Har så langt måtte slå på tekst på hver eneste film/serie jeg har sett på Apple tv. Men for all del, tro gjerne at jeg gjetter om det gjør deg happy. For andre, så kan dette kanskje være nyttig informasjon

Løve "trenger ikke teskje, men irriterer seg grønn over enkelte som tror de har monopol på alt vett" 70.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat