Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 12:49   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grøt av havremel

Noen som har oppskrift?

Til nå har jeg laget havregrøt av havregryn og kjørt denne i stavmikseren etter å ha laget den, men nå slo det meg at jeg kunne kjøre havregrynene i mikseren før jeg lager grøten, så slipper jeg klisset med å vaske stavmikser fri for grøt hver kveld. Særlig siden vi er på smaksporsjonsstadiet og ikke akkurat spiser store mengdene med grøt.

Havregrøt har jeg laget sånn:
1 del gryn
2 deler vann
Micro i 1 minutt
Tilsett sviskemosisbit
Stavmikser
Ferdig til servering

Men jeg innbiller meg at jeg skal bruke litt mindre havremel enn gryn, siden det er mindre luft i det nå. Men jeg vil gjerne at det skal kunne lages i microen like lett altså ... :lat:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat